Teraz jest wtorek, 23 paź 2018, 06:30



Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
 Regulamin Forum Skoda Felicia Club Polska 
Autor Wiadomość
Prezes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 21 kwi 2008, 09:45
Posty: 1906
Lokalizacja: Sosnowiec (Centrum)
Silnik: inny...
Płeć: Mężczyzna
Post Regulamin Forum Skoda Felicia Club Polska
Forum „SFCP” powstało po to aby zrzeszać miłośników i użytkowników pojazdów Skoda Felicia.
Służy ono nie tylko do tego aby pomagać innym użytkownikom w ich problemach z „felkami”, ale też jest miejscem nieskrępowanej wymiany myśli, porad, poglądów na różne tematy, jednak sprawy nie związane z „naszymi maszynami” powinny być umieszczane w dziale: „Po Godzinach”.
Oczekujemy stosowania się do postanowień regulaminu, natomiast jeśli nie zamierzasz tego robić to nie musisz się tu pojawiać. ;)



I. Postanowienia Ogólne


I.1. Treści nieprzyzwoite, obraźliwe oraz wulgarne czy ogólnie uznane za wstrętne i niepotrzebne - przekazywane w jakikolwiek sposób na forum (posty, tematy, podpisy, awatary itd.) będą usuwane przed administratorów lub moderatorów, a użytkownik publikujący je otrzyma ostrzeżenie.

I.2. Sprawy prywatne załatwiaj przez PW (Prywatne wiadomości).

I.3. Spamowanie w jakiejkolwiek formie zostanie ukarane banem permanentnym.

I.4. Wszelkie objawy chamstwa i nieuprzejmości nie będą tolerowanie i zakończą się ostrzeżeniem lub banem (zgodnie z punktem V.1. Regulaminu Forum).

I.5. Administratorzy oraz Moderatorzy w codziennym użytkowaniu forum są zobowiązani do przestrzegania w/w zasad.
Jednak w sytuacjach koniecznych (mających na celu przywrócenie porządku na forum) są zwolnieni od ścisłego stosowania się do regulaminu.

I.6. Za przewinienia, które nie są ujęte w regulaminie, a godzą w innych użytkowników bądź dobro forum, Moderatorzy mają prawo usunąć temat czy post, wstawić ostrzeżenie i powiadomić użytkownika o tym fakcie na PW.
Robią to wg. własnego uznania, a użytkownik bezpośrednio zamieszany w daną sprawę ma prawo odwołać się od decyzji do Administratorów.
W przypadku odwołania się, Moderatorzy i Administratorzy wspólnie zadecydują jak problem rozwiązać i użytkownik będzie powiadomiony na PW o decyzji.

I.7. Kolor czerwony zostaw dla notatek administratora/moderatora.
Za wyjątkiem wątku: „Opinie części (oryginały,zamienniki) które szybko się zużyły”.

I.8. Na forum nie tolerujemy piractwa i posty mające znamiona piractwa będą usuwane, a użytkownik dostanie ostrzeżenie.

I.9. Posty dotyczące łamania prawa, obowiązującego w Rzeczpospolitej Polskiej (kodeks karny, kodeks drogowy i inne) będą usuwane, a użytkownik dostanie ostrzeżenie.

I.10. Autorzy poradników zamieszczonych w dziale "ZRÓB TO SAM" zrzekają sie praw autorskich do zdjęć, oraz tekstu na rzecz Klubu i nie wnoszą sprzeciwu do ich publikacji na innych stronach niż forum SFCP



II. Pisanie


II.1. Przed napisaniem nowego tematu skorzystaj z wyszukiwarki,

II.2. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi w wyszukiwarce (upewnij się 10 razy), możesz napisać post w odpowiednim dziale

II.3. Temat musi jasno określać treść posta. Posty z tematami typu Pomóżcie itp. będą od razu kasowane.

II.4. Post z tematem, bądź treścią pisanymi DUŻYMI LITERAMI będzie od razu kasowany, w Internecie oznacza to krzyk.

II.5. Opis problemu musi znajdować się w poście. Posty typu Jak w temacie będą kasowane.


II.6. Odpowiednio dobieraj temat do działu. Posty w złych działach będą w najlepszym wypadku przenoszone.
Niedozwolone jest umieszczanie w jednym poście, dwóch i więcej problemów dotyczących różnych działów (np. elektrycznego i mechanicznego itp.). Posty takowe będą usuwane.


II.7. Jeśli zadajesz pytanie na forum, oczekuj odpowiedzi na forum. Posty typu „odpowiedzcie na gg” będą kasowane.

II.8. Pisanie w sposób uniemożliwiający odczytanie wiadomości typu „PiSmO PoKeMoNoWe” jest zabronione na forum w jakiejkolwiek postaci, a użytkownik piszący w ten sposób otrzyma ostrzeżenie.

II.9. Pisząc posty/tematy staramy się przestrzegać ogólnej klarowności wypowiedzi, stylistyki, interpunkcji i przede wszystkim ortografii – znacznie ułatwia to zrozumienie o co chodzi w temacie i poprawia prestiż naszego Forum.
Sprawdzenie ortografii umożliwia między innymi przeglądarka Firefox .

II.10. Błędy ortograficzne będą poprawiane (w miarę możliwości) przez moderatorów lub administratorów w sposób: usówanie (usuwanie). Zbyt duża ilość błędów zostanie ukarana ostrzeżeniem.

II.11. Stosuj się do ogólnie przyjętych zasad Netykiety, nie bluzgaj, nie obrażaj, pisz schludnie i rzeczowo.

II.12. Nie nabijaj postów, używaj edycji postu (jeśli od napisania poprzedniego postu nie minęło 24h).

II.13. Nie pisz tego samego tematu jeszcze raz, jeśli poprzedni został zamknięty. Zakazane jest zamieszczanie tych samych postów lub tematów w wielu miejscach!

II.14. Nie komentuj, jeśli nie masz niczego ciekawego do napisania.

II.15. Stosuj się do próśb i nakazów obsługi forum. Nie odpowiadaj po wystawionych przez nich komentarzach. Szanuj osoby, które wiedzą więcej od Ciebie oraz pilnują porządku.

II.16. Nie zapominaj o znakach interpunkcyjnych i emocji, takich jak !! i ?? , ale też nie nadużywaj ich.

II.17. Jeżeli dział posiada swój wewnętrzny regulamin - należy stosować się do zasad opisanych w obu regulaminach (głównym i wewnętrznym), biorąc pod uwagę najpierw główny, a następnie wewnętrzny, lecz oba z jednakową wagą.

II.18. Opcje "podkreślenie", "pogrubienie" i "pochylenie" służą jedynie i wyłącznie do zaakcentowania ważnej części wypowiedzi. Nagminne używanie tych opcji skutkować będzie usuwaniem postów, ostrzeżeniem bądź czasowym banem.

II.19. Posty piszemy barwą czarną , inne kolory używamy by uwypuklić informacje


III. Zgłaszanie problemów


III.1. Każda nieprawidłowość na forum powinna być zgłoszona do Administracji lub Moderacji forum (na PW, bądź za pomocą specjalnego odnośnika znajdującego się przy każdym poście)


IV. Konta użytkowników


IV.1. Jako nazwy użytkownika (loginu) nie używamy treści w jakikolwiek sposób uznanych za ogólnie obraźliwe, czy wstrętne – takie konta będą usuwane.

IV.2. Jako nazwy użytkownika zakazuje się również podawania adresów stron czy innych for/serwisów www. Takie konta będą usuwane!

IV.3. Ponowna rejestracja jest możliwa tylko gdy konto zostało usunięte, lub wystąpiły problemy z poprzednim kontem które zostały zgłoszone administracji. W innym przypadku drugie konto będzie usuwane, a użytkownik otrzyma ostrzeżenie.

IV.4. Konta bez żadnego posta będą kasowane po 6 miesiącach od rejestracji. Użytkownik który nie zaloguje się w ciągu ostatnich 12 miesięcy będzie automatycznie usunięty

IV.5. W podpisie użytkownik może dodać tekst i obrazek.
Obrazek nie może być większy niż 500px x 100px.
Do obrazka mogą być dołączone maksymalnie 3 linijki tekstu, jednak w przypadku gdy obrazka nie ma ilość linijek wzrasta maksymalnie do 5.
W podpisie nie wolno zamieszczać tekstów obraźliwych, przekleństw, słów obrażających wolność religijną, bądź seksualną.



V. Kary za nieprzestrzeganie regulaminu


V.1. Za lekkie przewinienia użytkownik będzie dostawał reprymendy na PW, natomiast w sytuacji gdy one nie będą dawały oczekiwanych skutków, wobec użytkownika zostanie zastosowany punkt V.2. Regulaminu Forum

V.2. Za notoryczne łamanie zasad niniejszego regulaminu możesz otrzymać ostrzeżenie.
Po 3 ostrzeżeniach użytkownik dostanie BANa na okres 7 dni.
Następny BAN będzie na okres 1 miesiąca, a kolejny już niestety na stałe.


VI. Reklamowanie się na forum


VI.1. Zakazuje się reklamowania w postach, wątkach, sklepów, usług czy innych form komercyjnej sprzedaży bez uzgodnienia tego z Administracją forum.

VI.2. Dopuszczalne jest reklamowanie w podpisie użytkownika, z zastrzeżeniem zastosowania się do wymogów punktu IV.5 Regulaminu Forum

VI.3. Można umieszczać linki oraz bannery kierujące do innych for, stron WWW w podpisach (za wyjątkiem stron o tematyce seksualnej i niezgodnej z prawem RP).

VI.4. Można zamieszczać w dziale 'Dobre warsztaty, szukam warsztatu' notatki (posty) o polecanych warsztatach.


VII. Postanowienia końcowe


VII.1. Administracja tego forum nie bierze ŻADNEJ odpowiedzialność za treści zamieszczane przez autorów. Dotyczy się to treści wiadomości, zdjęć oraz plików.

VII.2. Nieznajomość powyższego Regulaminu, nie zwalnia od konsekwencji jego nieprzestrzegania.


VII.3. W przypadku stwierdzenia nadużycia i zgłoszenia się odpowiednich organów ścigania do Administratora serwisu zostaną przekazane wszelkie wymagane dane tymże organom.

VII.4. W przypadku wszelkich pytań, wątpliwości proszę kontaktować się z Administratorami serwisu.

VII.5. Administracja zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w regulaminie, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie użytkowników forum.



Administracja i Moderacja „SFCP”


środa, 22 lip 2009, 11:24
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.   [ Posty: 1 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL